Thailand

Hej hej! Ber om ursäkt att jag inte bloggat förrän nu.. Har försökt men blogg appen har krånglat! Nu har jag vart här nere i snart tre veckor och har en vecka kvar. Tiden har gått så otroligt fort tycker jag när jag tänker efter men det är så det ska vara! Längtar hem till min syster och min bästa vän och man Emma. Att lyssna på musik i hörlurarna är en ren plåga eftersom nästan varenda låt påminner om något kul och spårat som vi gjort tillsammans. Ta tillexempel summer paradise = Sthlm med britterna i somras, epic = London, Young reyes = gamla minnen från när vi pratade med en jävla massa engelsmän när man hade Myspace osv osv listan kan göras lång. Därför har jag inte lyssnat på musik i hörlurarna sen jag lämnade sängen i Storvreta den 13 december förra året.
Just nu sitter jag utanför mitt hotell här på lyckliga gatan - mitt andra hem dvs i Hua hin. Här har spenderat 3v vartannat år i 10 år numera så allting känns som hemma. Familjen Tra nere på stranden och min andra pappa Ham, och deras lilla pojke på 4år som jag älskar haha så himla fin! Och när vi kom ner här blev världens puss och kramkalas och de skyndade sig att visa deras dotters nya bebis som blir en månad idag, otroligt söt liten tjej! Har försökt lägga upp bilder men det vill inte fungera jag kan göra några fler tappra försök men väljer att lägga upp det här långa inlägget utan bilder nu bara så Emma ska bli överraskad och se att jodå! Fellan har visst uppdaterat bloggen! Förstår om du tycker de är tråkigt att blogga ensam haha! Nu ska jag strax gå upp och duscha efter en heldag på stranden. Känns dock som att färgen inte vill komma så att såhär blek som jag är nu har jag nog aldrig vart även fast solen har skinit varenda dag i 3 veckor! Vi hörs sen! Ska fixa en bildbomb när jag kommit hem om de ej funkar innan! Vi hörs! Puss och hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0