Onsdag 9/1-13

Första inlägget för mig 2013.
Juste, första inlägget för år 2013, hoppas att detta år blir bästa året någonsin, men känner på mig att det här året har sjukt mycket att erbjuda, alla vi´95or fyller äntligen 18år! Myndig, hur bra låter inte det då?
Felicias& Nathalies födelsedag,
Malia, 
London
Vfestival
& mycket mer har året att erbjuda atm.
CAN´T WAIT,
Hoppas alla hade ett bra nyår. Mitt var helt ok, lite för mycket av den goda drickan för min del kanske hehe. Men det ´jag minns var väldigt trevligt! Orkar inte skriva om allt men dem där orden får duga så länge.
Såg att Felicia hade uppdatwerat allt the way from Thailand, fint de. Ska möta upp henne på arlanda på lördag natt då hon landar i Sverige igen efter en hel jävla månad! Usch vad jag saknar henne! men vi har skypat/viber nästan varje dag så det har endå gått helt ok hehe, Men usch hon får aldrig åka bort så här länge igen!
 
Anyway sitter i skolan nu efter att ha haft lov i 3 veckor, Juste går på kryckor också :):):) ovanligt att jag är skadad.
Vill seriöst bara ligga i min säng och aldrig tänka på att behöva resa mig och gå igen tills jag är bra, har ont i händerna också eftersom det är inte direkt skönt att gå runt med kryckor, och tycker även synd om mina vänner som måste gå med mig, jag går alltså i 1km/h om ens det, nej. Men tack för att ni står ut med mig.
Nej nu är det snart rast och jag ska till en av våra rektorer(rebell osv) haha! nej men ska bara prata lite.
 
Hörs sen, ps lovar bättre uppdatering nu eftersom nu kommer man använda datorn varje dag i skolan.
/ EMMA
Det där är 2 pandor. puss hej.

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

HAHAHA "de där är två pandor"

Fellan och Nathalies födelsedag kommer bli så bra :D

Svar: jaha då vet jag ju att jag alltså ska gå på zoo... tack
Felicia och Emma Mejbert och Söderberg

2013-01-13 @ 18:48:16
URL: http://fanticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0