Fredag Baby

 Så himla skönt med fredag eller vad säger ni?
Hur började min morgon då? Jo, börja med att livsorken var otroligt låg i morse så gjorde en deal med min älskade pappa, antingen så sjutsar han mig till skolan eller så stannar jag hemma. Självklart sjutsade han mig..
Kom till skolan lite för sent, kommer in i klassrummet och ser att INGEN av mina vänner satt vid "vårat" bord.
Lackade ur, Twitter uppdateringar och panik.
Sen kom fredrik till skolan så det löste sig efter ett tag.
 
Jaha, idag så kommer Ellan och hämtar mig i skolan när jag slutar 15.30, skönt!
Ikväll blir det en lugn kväll eftersom jag inte kan gå, dvs inte göra något..
Blir väl en myskväll hemma med familjen, men det kan va skönt det med ibland.
Just nu har vi svenska med våran rektor mohammed(!?) rädd för honom eftersom han inte vart glad på mig.
Nej nu ska jag försöka leta julklapp till fellan på dator, ja jag är slö..
I hörlurarna spelas Lars Winnerbäck.(nostalgi)
Uppdaterar senare. puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0