All about Me del 2 / EMMA

SENASTE:

1. Dryck: Kaffe

2. Telefonsamtalet: Mamma

3. SMS: Lambert Fårhage (Felicia)

4. Sång du lyssnade på: Love shine down - Olly murs

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: dejta? Asså vet ej fan om det är dejting.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet.

8. Varit kär: Ja.

9. Förlorat någon speciell person: Ja, Morfar

10. Varit deprimerad: Nje.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: HAHA ja.

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Vit

13. Svart

14. Marinblå

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: Nja det vet jag inte.

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja haha, standard ju.

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja..

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Japp.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.

21. Kysst en kompis: Ja haha men på skoj såklart.

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning.

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2.

24. Har du några husdjur?: Nepp.

25. Vill du ändra ditt namn: Nej det är helt okej.

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va sur haha.

27. Vilken tid vaknade du idag: 10.00

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Drack vin med dom bästa.

29. Någonting som du längtar till: Längtar tills jag och Felicia flyttar till London!!

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En britt skulle ju gärna få va min boyfriend.

32. Vad lyssnar du på just nu: Love shine down.

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Tror det.

34. Vad gör dig irriterad just nu: Allt :):) jag är utråkad också..

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Emma Söderberg

37. Singel/upptagen: Singel..

38. Stjärntecken: Skorpion

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: PluggParadiset i Storvreta

41. Gymnasie: John Bauer Uppsala 

42. Högskola: Dum fråga.

43. Hårfärg: Blont

44. Långt eller kort: Hmm haha vad svarar man på denna fråga.

45. Längd: 1,62

46. Vad gillar du gällande dig själv: Mitt självförtroende.

47. Piercings: öron, naveln.

48. Tattoos: Nada.

49. Höger eller vänster: Högerhänt 

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Nej.

52. Piercing: Hål i öronen 

53. Tatueringen: Nepp inte än gott folk.

54. Bästa vän: FELICIA.

55. Sporten du spelar: Gym? lite fotboll också.

56. Husdjur: Inget.

57. Vaccination du minns: Alla tror jag jag minns.

58. Konsert: Lars Winnerbäck eller kanske va Darin som va min första konsert..

60. Alkohol du drack: ÖL eller Cider skulle jag gissa på.

 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: Kolla på mobilen.

64. Lyssnar du på: OH my goodness-olly murs

65. Väntar du på: Vet ej.

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja.

67. Vill du gifta dig: Ja.

68. Karriär i åtanke: Programledare eller ha ett eget radioprogram i London med Fell.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon.

70. Kramar eller pussar:Båda.

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Gärna några år äldre.

73. Romantisk eller spontan: Spontan.

74. Snygg mage eller snygga armar: Stora biffiga armar gärna heltäckande sleeve.

75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar, MASSA

76. Känslig eller inte: Hellre en känslig kille än någon som inte visar några känslor alls.

77. Ragg eller förhållande: Förhållande.

78. Bråkstake eller tveksam: Jag gillar ju lite bad boys, lite naugty sådär så lite bråkig kan han väl få va får de är ju lite sexigt IBLAND. Fast ingen kaxig liten fitta som man ba lackar på för han leker "cool"

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: haha ja.

80. Gjort något sjukt spontant: Säger som Fellan.

81. Tappat glasögon eller linser: Nej, har inget av det.

82. Haft sex: Ja

83. Krossat någons hjärta: Vet väl inte jag haha.

84. Har någon krossat ditt hjärta: I guess.

85. Har du blivit arresterad: Räknas det när man blir tagen för vodka? hahaha.

86. Dissat någon: Japp.

87. Gråtit när någon dött: Eh ja?

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Haha nej killkompisar är killkompisar.

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Japp.

90. Mirakel: Vet ej.

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej.

92. Himlen: JA :)

93. Tomten: haha asså..

94. Att kyssas på första dejten: Ja.

95. Änglar: Ja skyddsänglar.

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nej.

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: JA. hoppas det är så iaf.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min mobil, Familjen, Mat? Felicia och Brittiska killar (lol)

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: HAHA men vafan annars skulle jag väl fan inte lägga tid på 100 jävla frågor om jag ändå skulle Ljuga? DUM. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0