100 frågor 100 svar

1. Hur gammal är du? 17 år
2. Hur gammal känner du dig? 
18 - 19 ungefär

3. Vad har du gjort i dag? Vart i skolan, rensat ur garderoben pluggat och myst ensam i sängen till tända ljus, även gråtit en del över mitt saknade älskade land.

4. Vilken film såg du senast? 21 Jump Street!

5. Vem ringde du senast? Min man Göran Söderstjärt! <3

6. är du besatt av någonting? Kan man vara besatt av britter/engelsmän? Isåfall är jag just det

7. Är du rädd för blod? Nej inte direkt, men om det gäller äckliga jävla sår så..

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En mjuk underbar säng i ett alldeles vitt städat rum med massa tända ljus runt omkring mig. helt sjukt mysigt faktiskt!

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Vem fan tror du jag är?

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Lägger inte ner tid på att ta reda på såna ointressanta saker :) 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Hmm.. Vitt, NEJ svart!

12. När vaknade du i dag? 
kl 07.30

13. Vilken är din favorithögtid? Våren skulle jag nog säga. Då jag fyller år och man kan gå i fina vårkläder och alla börjar tagga inför sommaren,

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? LONDON! Helt klart!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? VIETNAM! Värsta jag vart med om! USCH USCH USCH USCH

16. Hur vill du tillbringa din pension? I ett hus i London eller i Sverige vid vattnet med min man och alla våra bar och barnbarn. Mysig jag är! En utekväll med rockmormor Emma i London då och då också SÅKLART!

17. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från The Kooks album Konk. Underbart

18. Har du någon gång brutit ett ben? Ja högerarmen. Det gjorde ont mina vänner!


19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? 
Diet coke, goda matrester (HAHA) och kallt vatten

20. Vem är din favoritkändis? Hmm.. Professor Green eller Dappy skulle jag nog säga.. 

21. Vad är du på för humör just nu?  Ok, kunde ha varit bättre, men ändå rätt glad tror jag
  
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien, Amerika (?) om det nu ör vad den världsdelen kallas!

23. Snarkar du? Nej men jag JÄVLAR vad jag kan snacka i sömnen! aggresivtjej.com

24. Vilka yrken har du provat på? Dagisfröken och barista

25. Hur går du helst klädd? Svarta skinny jeans och någon snygg tröja som man inte ser allt för tjock ut i!

26. Vilket stjärntecken är du född i? Oxens

27. Vilket är ditt favoritgodis? Helt klart Ahlgrens Bilar och mormors löständer! MÖMS<3

28. Vad sa du senast? 
"Haha okej, vi syns imorgon. Puss" Skulle jag tro?

 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Engelska, samhällskunskap

30. Vad har du på dig just nu? Trosor från Victoria Secrets Linne från MQ - Tänkte att ni ville säkert veta

31. Vilken är din favoritaffär? Ikea när det gäller möbler, Make up store när det gäller smink, gina tricot, Primark, Asos, H&M och Victoria Secrets när det gäller kläder
  
32. Vad har du för storlek i kläder? Olika beroende på märket men mellan 36-38
 
33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor

34. Vad köpte du senast? Kaffe och Cigaretter skulle jag tro

35. Hur många gånger har du flyttat? Allt som allt, 1 jävla gång!

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Iphone, motorbåt med bensin samt min familj och Emma

 37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska helt klart

38. Senaste filmen du såg på bio? Oj, skulle nästan tro att det var i vintras med Emma och stora syster.. Hamilton.

39. Har du blivit sydd någon gång? Nej

 40. Har du någon gång badat naken utomhus? Nej det tror jag inte...?
41. Vad åt du till frukost? Chilli con carne <3
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då hade jag precis börjat Ettan och hängde med Söderberg varenda dag.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej, har inte körkort än!

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Måste vara patetisk och säga Jack ifrån NordIrland som tog med mig in på millitärområdet mittemot Buckingham Palace och fick mig att ta på mig alla vakt kläder som vakterna utanför drottningen har på sig. Minne för livet 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Under kudden

46. Vad var det sista du åt? Chilli con carne till middag HAHA

47. Vem är världens vackraste kvinna? Måste nog säga Angelica Blick eller Kenza

48. Är du blyg? Nej för fanken!

49. Vilken var den sista konserten du var på? Avicii

50. Vad heter du i andra namn? Helén

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej tack och lov! enda som vart i närheten var när pappa råkade köra över ett redan dött rådjur.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Min syster och Emma vet nog allt men ja jo några saker är det.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Boxning

54. Har du några husdjur? Nej, men jag vill ha en chiauamops!

55. Vill du gifta dig? Ja! Med en britt i en kyrka i England med hela tjocka släkten och alla vänner! Annars gärna på ett bröllop på stranden i Thailand med fmailj och vänner.

56. Vad är du sugen på just nu? En riktig engelsman GRR! SKOJA! nej men ingenting just nu faktiskt. 

57. Vad är klockan? 23.06

58. Vad är det konstigaste du ätit? Hmm.. Någon äcklig jävla sjögräsgrejs med vad som smakade kattmat inuti. En jätte gullig Thailändare bjöd mig när vi fick sitta bredvid varandra i longtailbåten ut till en ö.

59. Har du någon udda förmåga? Jag kan svära som in i helvete i sömnen och kan även låta precis som hon tjejen i "We have found now" låten. enligt mej.... Kan också på något konstigt sät förutspå enstaka saker när jag är med min älskade mormor. Väldigt konstigt.

60. Var växte dina föräldrar upp? Pappa i Film och Vattholma, Mamma i Uppsala och Karlskoga i Värmland

61. Vad önskar du dig i julklapp? Blir egentligen inga julklappar då jag åker iväg över jul och nyår men att Emma följer med till Thailand kanske.

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Massa och massa var väl att ta i, men blev tvungen att sjunga Johnny Rocker på melodifestivalen i högstadiet HAHAHAHA

63. Göteborg eller stockholm?  Stockholm på sommaren Göteborg på vintern

64. Har du sett någon dö? Ja min älskade kanin Sudden och även en massa människor då jag befann mig i Thailand då tsunamin slog in

65. Har du någon gång ringt polisen? JA, när min kompis Cecilia blev misshandlad och när jag satt fast i Bergochdal banan på Gröna Lund

66. Hur många grader är det ute? Vet inte

67. Vilken färg har ditt hus? Gult med vita knutar

68. Vad sjöng du senast? Yorkshire bank - Young Rebel St

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej

71. Har du svenskt ursprung? Ja det har jag

72. Finns det något du vill ändra med ditt utseende? JA mycket. större bröst fixa näsan m.m.

73. Har du ett turnummer? Inte för att jag har tur när jag använder det men jag vill gärna tro att nummer 7 är det bara för att det är skönt att uttala haha

74. Vem kramade du sist? Min mamma

75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej

76. Kan du åka skateboard? Nej

77. Nämn någon du beundrar och varför? Min syster. Hon är så stark och vacker! Den tjejen klarar allt och tar inte skit från någon!

78. Har du gröna fingrar? Nej de är hudfärgade

79. Har du svimmat någon gång? Nej

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Händer nästan varje dag.

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? De flesta kallar mig Fellan men sen finns det folk som Cassandra som ska bryta strömmen och kalla mej för Flick, Britterna kallar mej gärna för F eller Flick

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Skulle lägga pengarna på att köpa en lägenhet i London och ta mitt pick och pack och dra fort som vinden

83. Är du vidskeplig? Vet inte ens vad det är

84. Vilka är dina största svagheter? Dåligt självförtroende och stort kontrollbehov

85. Vad händer till helgen? Karin ska ha krök, sen får vi väl se vad som händer helt enkelt. SKÖNT

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Aldrig!

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Ingenting.

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Flyga, slicka mig själv på armbågen, råna en människa utan att få dåligt samvete, shotta 4 jäger utan att göra en grimas

89. Vilken är din favoritrestaurang? Panini eller Il Forno

90. Bada eller duscha? Duscha

91. Är du bra på att laga mat? JAJAMEN! Är ett riktigt kap att ha till husfru

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Räknas Naked Juice Bar tischan?

93. När och varför var du på sjukhus senast? Kommer inte ihåg

94. Vilket är ditt drömyrke? Radio eller tvprogramledare

95. Har du några Piercings? Ja, tungan och naveln

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? STEKTA ÄGG

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Då skulle jag nog resa tillbaka till exakt 37 dagar sen.  Vad jag gjorde då kanske mi kan lista ut.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov

99. Har du gråtit idag? Ja

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Lägga ner datorn i väskan,blåsa ut alla ljus och lägga mig i sängen för att sova.

Lång jävla lista... Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Linda

13. Vilken är din favorithögtid? Våren skulle jag nog säga. Då jag fyller år och man kan gå i fina vårkläder och alla börjar tagga inför sommaren,

HÖGTID DITT RETARD <3

Svar: HAHAHAHA jaa jaaa! jag tänkte inte på däää
Felicia och Emma Mejbert och Söderberg

2012-09-21 @ 01:04:11
URL: http://fanticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0