I Will Wait

Godkväll kompisar.
Ligger i soffan med en kopp te och mumford & sons album spelas på spotify, mys ja.
Har väl egenligen ingenting att säga, allmänt uttråkad bara.
Längtar till på fredag kan jag ju säga.
 
&
så kan jag även berätta att min iphone är broken, därför det inte blir några bilder på mitt liv atm, Måste vänta tills på måndag att få en ny, suger kuk iknow men sånt är livet.. En till sak som sugeer kuk är att jag måste ta en iphone 4s pga att iphone 5 kommer inte in på 1-2 månader och jag pallar verkligen inte vänta så länge på en ny mobil..Så iphone4s it is.
Jahapp vafan ska man skriva nu då?
Fråga lite frågor fan.
SVARAR PÅ ALLT! // EMMA

Bjuder på en jätte snygg bild.


Kommentarer
Postat av: BURRAN

Hur mycket älskar du mig???

2012-10-16 @ 07:18:12
URL: http://nattas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0