Galet

Hejhej bloggen! Va ett bra jävla tag sen man uppdaterade er här så tänkte att nej nu jävlar är de dags! Vi har nu höstlov och har egentligen haft det sedan torsdags.. I torsdags gick jag Emma och Linda ut och åt på super mysig restaurang och delade på en flaska vin (själv lyckades man bli full på ca 3 glas vin, vet ej hur jag lyckades men de blev en billig fylla iaf!) i fredags gick jag upp tidigt och åkte till Knivsta och sedan blev det en fet fest i Storvreta vilket var sjukt kul men det resulterade i att jag fick jobba med en otrolig baksmälla och gå med för små skor då en tjej råkat tagit fel men oroa er inte! Jag har återfunnit min storlek 37.5a! Har sen jobbat lördag - Söndag och jobbade även i måndags så har vart ett par intensiva tre dagar med mycket arbete men att jag äntligen fått höstlov firade vi med att dra på en fet halloween fest hade så otroligt jävla roligt och det kan jag lova att min baksmälla står för.. Den är dödlig! Sov hos Linda inatt och jag drog med Fredrik upp vid 9 imorse för att jag ville hem tidigt och mysa! Men för att få sällskap till stan blev jag tvungen att köpa freddan frulle på subway.. Jaja det va de värt iallafall! Imorgon bär det av till huvudstaden med Idil för lite shopping och mys på stan, får se om jag uppdaterar mer imorgon men det lär vi se!
Jag lägger upp en fet jävla bildbomb från dagarna som gått så ni kan hänga med lite också! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0