Psykooo

Vad hände med mej i förrgår? Haha jag va så jävla konstig.. Fick för mej en jävla massa konstiga saker om typ alla, att alla hade svikit mej att jag hade gjort något elakt mot allt och alla.. Asså vafaaan?? Haha kan inte vara något som annat än att jag är typ osäker och vet inte riktigt vad som händer med mej.. Jag är orolig typ hela tiden av att jag ska bli sviken? Imorgon att jag ska bli sviken inte bara utav en person son är i mina tankar hela tiden utan av mina vänner också.. Jag hatar att ha såna känslor, jag önskar ibland att jag aldrig träffat han bara för att då skulle jag kunna vara mig själv igen och göra va jag vill utan några konsekvenser. Men jag måste intala mej själv att sluta vara så orolig hela tiden.. Såg på Twitter något som Wiz Khalifa lagt ut "stop worrying about everything, you don't walk out the door on a sunny day with an umbrella just in case it would start to rain" det stämmer ganska bra in på mig. Jag har bestämt mig för att sluta oroa mig så mycket.. Tacksam för att det finns en människa som kan lugna ber mig och få mig på bra humör, även om vi aldrig träffats så är det för mig nästan bara skönt, vi känner inte varandra men ändå gör vi det. Helt psykoinlägg nu men jaa, jag kände bara för att skriva av mig lite. Nu ska jag fortsätta att vara sjuk och ligga i min äckliga säng som Jag ska ta och bädda rent strax.. Ska bara låta niccokicken gå bort. Vill bara säga att jag älskar mina vänner och ni vet vilka ni är.. Mår inte så bra just nu så det betyder allt för mig att ni finns här !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0