Random ??

Asså... Jaaa.. Vad finns de att säga? Så jävla r a n d o m ... haha så typiskt britter för den delen också.. Var goda att checka in denna kille, helt sjuk.. Förresten är han 95a och hans flickvän är 96 and guuess what?! Nä inte så svårt att gissa när de gäller britter va ? Jo bruden är gravid.. Ingen bil chocker där inte, enligt dom är de ju numera hela normalt.. Cp ... Arg! Jag vill ju kunna vara tillsammans stöta eller något sånt med en het ung kille utan att han ska ha barn, så otroligt avtändande på unga killar.. Sure om man liksom vill ha en het lite äldre kille, som t.ex våran idrottslärare Johannes på Uppsala i JB säger ba Come n get me.. GRRRR! Emma har ju redan utav misstag råkat förklara för Johannes att hon inte skulle ha något som helst emot att knulla med honom.. Bruden råka säga de högt när hon trott Johannes hunnit gått därifrån, men icke .. Kände att jag kom av mej lite från ämnet så varför inte ba slänga ut sig något mer random? (juste random va de jag höll på me att snacka om) jaja jag tycker iaf att den här "danny jones" (han är ingen riktig danny Jones, finns ba en... And that baby is mine! Åh imma get ya One day! (one day - lmfao, grym låt lyssna!) jag ska ha honom) ah här är iaf vad han skrev haha!

Ps kan inte sova! Måste! Ska upp om 5 timmar och 45 minuter i skrivande stund... Lät som en gammal tant, har dessutom upptäckt att mina inlägg kan bli galet långa och heeeelt random.. Spåårad! Jag är flamsig och trött okej?! (eller så har jag på något konstigt sätt lyckats fått en ovanlig bieffekt från tabletterna jag fick utskrivna idag?!) iallafall godnatt! Ät inte bajs för dä ä inte schliced! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0