kan man få nog utav kläder?

Nej det kan man verkligen inte!
Älskar kläder och skor, finns inget bättre!
Sitter just nu inne på nastygal.com och forever21.com, planerar att shoppa häcken av mig i New York.
Bara ca 45 dagar kvar, rätt långt kvar men ändå, så underbart! Men om jag ska vara brutalt ärlig så lockar London ännu mer, om jag var tvungen att välja mellan att vara i New York en vecka och shoppa huur mycke jag vill spendera hur mycke cash på kläder osv som helst eller att åka till "lilla" London för mina egna pengar bo hos någon av de härliga britter vi känner och bara umgås så är mitt val enkelt! LONDON!
Professor Green är ju ett måste.. Har nyligen gjort en lista av de jag måste va med innan jag dör och kan ju meddela att 1a på den listan står ju Green! åh hej snygginnng liksom!
Nej nu ska jag fortsätta skriva lite och plugga in mitt engelska tal jag ska ha idag för vårt "Dinner party" redovisning.. Susanne har t.o.m dukar vääärsta finbordet med tallrikar duk ljus glitter på bordet  jag menar hej överdrivarn.. Hon har även skrivit ut bilder på dom vi ska ha vår "middag" med så har Danny vid mitt bord.. HAN SKA SITTA BREVID MIG! hihi! läckerbit sockertopp osv osv..
Jag och Jonis från i lördags <3
Ignorera mitt flygande "svall"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0