BARA 1 DAG KVAR TILL HELG!

Godmorgon!
Jaa idag är en bra dag gott folk! och ni vill veta varför, ja såklart !
Jo de e nämligen så att idag slutar jag tidigt som attans närmare bestämt 11.30!
INTE HELT FEL! och sen ska ja hem sova till mor o fari kommer hem då blire middag sen tagga FREDAG! Då vi ockaså slutar tidigt, då blir de först att gå lite på stan med mamma och leta present till pappa som snart fyller 43! GRATTIZ PAPPI! Och sen också köpa en present till Emma.. åh jobbigt...
NÄRÅ sa ja o vifta me rohypnolasken! (INTERN) hahahah! Nä men vet vad jag ska köpa till min lilla hamster, och den kolsuparn kommer bli JÄÄTEGLAA ME ALLA SLAADAR... haha också internt så sluta undra.... vi har ändå inga läsare förutom Kissan som har snott min svarta halsduk som jag saknar! så om du läser de här ta med den på fredag eller lördag ditt fyllo <3

till alla er andra fezztizar... SUP O VA GLAD I HELGEN! 

Nyktert tillstånd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0