Godmorgon 17 December

Kan knappt fatta att det är 17 December?? Det är väder som att det vore typ början av november?
Mindre än en vecka kvar till julafton också, ska jag va helt ärlig har jag inte en aning om jag jag ska få i julklapp. Känns lite jobbigt faktiskt, men som sagt man får alltid hoppas på en lika bra jul som förra året! då fick jag en London resa och en iphone och pengar och andra saker men jag menar ååå london resa med sin bästavän? kan fan inte önska sig mer..
Hur som helst, Nu ska jag börja fixa mig, ska åka till sthlm med pappa och shoppa lite. Ska verkligen försöka hitta mig nåt att ha på mig på nyår också! Sen tror jag det blir hemmakväll igen för jag har sjukt mycket saker som jag måste göra klart till innan jag åker på måndag! Men då har jag ju hela dagen på mig i morgon att umgås med min bästavän som jag kommer sakna ubermycket för vi kommer typ inte ses på en vecka juu :( Eftersom jag först ska upp till umeå och kommer inte hem förns dagen innan jul på kvällen typ sen efter julafton åker jag till linköping och firar lite jul med mina älskade kusiner.
oj så mycket jag skrev nu, förstår om ni inte pallar läsa haha de var ju inte direkt interessant.....
Ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0