Badminton

Hej på er, lite dålig uppdatering av mig..
Men igår efter mentors samtalet åker jag hem till min underbara vän Nathalie, hon styrde frulle eftersom jag kom dit efter mitt mentors samtal så kl var runt 9.. Vart mycket prat,fika och även nudlar. Sedan mötte jag Felicia i stan och vi drog hem till mig, sen kom cassie,sebbe och Elise och vi stack till gränby och filmade haha.
Idag hade vi som sagt sovmorgon till ca 10, spelade badminton i lite mer än en timme! Efter det åkte jag hem och somnade på dirren, Hann sätta på en film men somnade innan den hade börjat och sov till ca 4, så jävla skönt!! Ska ner och träna senare, men inte nu för jag är för nu ska jag käka fruktsallad!
// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0