Tiden som gått

Bilder från tiden som vi struntat i kära festbloggen del 1
London 2012
En vecka under sommarlovet hängde vi med britter och fick känna på hur vårt liv egentligen ska vara!
Spenderade flera hotellnätter med världens bästa och mest underbara och roligaste killar! Fick även lära känna min bästa killkompis Reece HAHAHA!

Jag (Felicia) var även i New York i April

Jag och soulmate, man osv osv var hos Sebastian och firade lillfisens 17års dag

LYCKAN som uppstog när jag och Cassandra drog en spontanmiddag med öl på söder

Fick möjligheten att spela in en film, så nu går dagarna ut på att skriva autografer åt skrikande trettonåringar, vi är ungefär som sveriges Justin Beiber alla fyra.. typ

Hade matkrig eller ja frukostkrig på britternas hotellrum.. Skinkan m.m kastade Emma sedan ner till ett par hungriga Italienare som till och med sjöng för maten. Internare på den här incedenten är "Who thought pigs could fly eh?"

Nästintill varenda ledig dag och helg den här sommaren har jag och Göran spenderat på Söder i Stockholm

Hade vi bloggen över nyår? Aja iallafall här är en bild på Emma och grabbarna ehm champagne (?) på nyår!

Fick även hooka killen som man trånat efter ett tag HAHA här i min systers långklänning.. Det regnade ute. (När jag skriver hooka menar jag INTE att vi är tillsammans, utan att vi träffats några gånger haha)

Världens bästa vän med världens kanske snällaste engelsman Joe

Som sagt, många tågresor till och från huvudstaden

Tog tag i träningen på riktigt

Och gav upp den igen

Sommarkrök nere vd Årstaviken Skanstull <3
(JA VI HANN INTE TILL SYSTEMET SÅ DE ÄR EN 3,5a!)

"piercade" näsan på skolbussen
HITTADE MIN VICTORIA SECRETS PLUMPER :D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0