Mer frågor

SENASTE:

1. Dryck: Diet coke eller islatte

2. Telefonsamtalet: Cassandra Grönlund

3. SMS: Johan

4. Sång du lyssnade på: Yorkshire Bank

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Nja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej.

8. Varit kär: Absolut

9. Förlorat någon speciell person:  Ja, Björn

10. Varit deprimerad: Yes

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Alltid på vägen hem från London och till och från Thailand of course

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Vit

13. Svart

14. Marinblå

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: Vet inte, jag tror inte det

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha nästan varje dag tack vare Emma

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja jag tror det

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Yes.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jadå

21. Kysst en kompis: Kille? isåfall nej eller bara på skoj isånafall!

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning vilka jag ens har på msn, använder det inte längre heller haha.

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 eller 3 kanske, vi får se

24. Har du några husdjur?: Nix

25. Vill du ändra ditt namn: Ja mitt efternamn helst! men får väl vänta tills min brittiska prins kommer och räddar mig från bertdöden

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var hemma och firade med släkten, riktigt mysigt varje gång!

27. Vilken tid vaknade du idag: 06.05 exakt!

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen och kollade runt på mobilen

29. Någonting som du längtar till: Längtar tills jag och Emma tar vårt pick och pack och flyttar till London

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget ännu-

32. Vad lyssnar du på just nu: If I Was - Young Rebel St

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja :)

34. Vad gör dig irriterad just nu: Fula tjocka äckliga brudar, bland anant en som går i denna klass :)

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Felicia Mejbert

37. Singel/upptagen: Singel - Väntar väl kanske på min engelsman

38. Stjärntecken: Oxe

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: PluggParadiset i Storvreta

41. Gymnasie: John Bauer Uppsala 

42. Högskola: Det kommer det kommer

43. Hårfärg: Platinablondt skulle jag gissa på att det ör men vi säger bara Blont istället :)

44. Långt eller kort: Precis perfekt längd!

45. Längd: Ungefär 1,67

46. Vad gillar du gällande dig själv: Att när jag bestämt mig för att göra något så gör jag det!

47. Piercings: öron, naveln och tungan

48. Tattoos: En på handleden och tre kronor bakom örat

49. Höger eller vänster: Högerhänt 

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Oj, ja du det var nog när jag var ca 5 och opererade bort polyperna (?)

52. Piercing: Hål i öronen 

53. Tatueringen: Gjordes i Thailand för två år sen

54. Bästa vän: Helt klart Emma

55. Sporten du spelar: Räknas Gym ibland?

56. Husdjur: Inget.

57. Vaccination du minns: Haverix tills när familjen skulle åka iväg till Thailand för första gången, SATAAAAN va ont den gjorde! Hela armen domnade bort

58. Konsert: Lars Winnerbäck på Långholmen år 2010, helt underbart fint!

60. Alkohol du drack: Hallon Mojito 

 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: Kolla på Professor Green som Emma kåtar ihjäl sig på

64. Lyssnar du på: One day

65. Väntar du på: Att få sluta skolan 

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja 

67. Vill du gifta dig: Självklart!

68. Karriär i åtanke: Programledare eller ha ett eget radioprogram i London med Emma såklart

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon tror jag,

70. Kramar eller pussar: Kan man säga båda? Samtidigt?

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Gärna några år äldre.

73. Romantisk eller spontan: Säger nog mer spontan men gärna llite romantisk också men inga blommor och sånt trams. Blir lätt generad då...

74. Snygg mage eller snygga armar: Stora biffiga armar gärna heltäckande sleeve på båda! MUMS

75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar, MASSA

76. Känslig eller inte: Hellre en känslig kille än någon som inte visar några känslor alls. Skulle bli väldigt jobbigt då man aldrig skulle känna sig älskad eller veta om han älskar/tycker om en eller inte

77. Ragg eller förhållande: Förhållande! Eller.. Ah nej förhållande kanske

78. Bråkstake eller tveksam: Både och en blandning kanske? Ingen tveksam typ orkar inte med som tar 15092384 miljarder år på sig att bestämma sig. Vill även ha någon som kan säga åt mig att hålla käften typ, jag tar rätt mycket plats som person och är bestämd utav mig så gärna någon som är så haha.

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: OM jag har haha! Mest på skojj dock!

80. Gjort något sjukt spontant: Räknas det om man åker till Åker på en vild jävla 20års fest? Åker ligger då i Sörmland och jag bor i Uppland. De är en liten bit att åka iallafall! Jag och Emma åkte även till Stevenage utanför London för att hälsa på en vän helt spontant.

81. Tappat glasögon eller linser: Nej eftersom jag aldrig haft det

82. Haft sex: Ja

83. Krossat någons hjärta: Ja :( 

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja :(

85. Har du blivit arresterad: Nej.

86. Dissat någon: Jaa

87. Gråtit när någon dött: Självklart

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Haha nej killkompisar är killkompisar. Ett förhållande kan förstöra vänskap.

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Inte alltid men oftast

90. Mirakel: Ja! Tsunamin i Thailand 2004 är ett bra exempel.

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nää.

92. Himlen: JA :)

93. Tomten: Haha självklart, gullig gubbe som ändrar utseende varje år

94. Att kyssas på första dejten: Ja varför inte?

95. Änglar: Ja eller alltså skyddsänglar som är i någon form utav en gammal bortgången släkting kanske men inte änglar som änglar liksom.

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Ja och det ångrar jag något enormt mycket!

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja självklart kan man vara det! Älskar man en människa gör man allt för den och vill inte göra något som får den att sluta tvivla på en.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, min mobil , kaffe , London och Emma 

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja det har jag

 

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0