2012-10-10

Idag är det Onsdag vilket innebär att jag har ett prov liggandes i skolan och väntar på mig imorgon, INTE kul!
Dålig som jag är har jag inte pluggat ett skit till de heller .. Men de är ju iofs inget ovanligt!
Fick b.la. hem två tröjor från ASOS idag, blir att skicka tillbaka ena då jag hade råkat trycka i storlek 34 på ett linne, kan ju säga att bröstvårtorna hängde utanför och jag vet inte riktigt, men att visa bröstvårtorna är inte riktigt min stil så den får nog åka tillbaka till England för att sen komma tillbaka i en större storlek! 
 
Har förövrigt haft riktigt jävla skitdag idag, eller den började väl bra men sen gick det bara utför.. Började med att kukjonas (Ja förlåt du är en superbra lärare egetligen men är bara ARGGGG på dig just nu!) ber oss att välja mellana tt ta rast eller sluta tidigare.. SJÄLVKLART väljer man ju att få sluta tidigare! Nej de är bara det att vi fick sluta en KVART tidigare än resten så de va ju skit kul! NEEEJ! Och sen när man får springa från stora torget till bussen för att hinna med bussen till fittvreta så inser jag att mina hemnycklar är borta.. KUL! Så jag sätter mig på bussjäveln och får glatt traska hem för att sitta ute och vänta på att mamma och pappa ska komma hem, så när jag suttit där i 20min så ser jag ju hemnycklarna på garageuppfarten! DÅ HAR JAG SUTTIT I 20MINUTER I DEN HÄR KYLAN FÖR ATT HA MINA HEMNYCKLAR LIGGANDES KNAPPT 15M IFÅRN MIG!
JA nej så just nu är jag lagom trött på livet.. men ska pigga upp mig genom att städa rummet, bädda rent, tvätta löshåret, tända massa ljus och plugga till riktigt mysiga brittiska acousticlåtar :) PUSS
ungefär lika trött som jag var här är jag på livet idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0