Kryssning

Är så grymt taggad! På fredag om två veckor sticker jag Emma och Sebastian iväg på PARTYKRYSSNING! TAGGAAA! Vi har självklart gjort så att Emmas syster fixat vår bokning så vi åker på den dagen då det finns som mest killar på båten, hej gratis drinkar! Vi har även fått en A-hytt så nu är det bara att tuta och köra! Det ska bli så jävla sjukt roligt så de är inte sant! Nej men de är om två veckor, långt kvar... Idag är det lördag och jag är ledig så ikväll blir det att festa med Emma, Cecilia och kanske även Idil.. Vi ska börja med att föra här hemma hos mig innan vi ska dra vidare, tror vi har en på G iallafall! Nej nu ska jag äta frukost och sen sakta börja fixa mig..
Här kommer lite bilder från veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0