Saknar

Så jäkla trött och rastlös! Skulle vilja fixa mig, göra så att man ser anständig ut eller vafan som helst, visst har bara varit sjuk i två dagar men jag hatar att se förjävlig ut! vill bomba min instagram med bilder på mig själv som vanligt.. Bajs korv också! Har bestämt mig att inte duscha förän imorn också så att håret får vila, det blir så jäkla förstört utav att duscha och tvätta håret varenda dag.. Så nu har jag hållt mig i en dag iaf.. Känner mej något otroligt fräsch! Lökig och grann mysigt va? Nej funderar på att hitta på något att göra i mitt rum typ fixa med några kläder eller något? Medan ändå alvedonen värkar i kroppen so why not?
Åh är så himla förbannat jävla trött på Sverige för den delen också! Tur att de snart bara är ca 1 månad kvar innan jag är på ett flyg till new york.. Ska bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0