Natti

Ligger vaken, Inte så ovanligt faktiskt..
Idag har jag umgåtts med familjen mest, vi käkade sen åt "efterrätt" hos mamma, sen skjutsade jag och mamma Petra till flygplatsen sen åkte jag och träna sen åkte jag med mamma och pappa och tvätta bilarna, jag tjänade pengar heheh, gjorde rent insidan på pappas bil bara men endå, pengar liksom hoho, brukar alltid tjata att få städa bilarna så att jag kan tjäna pengar men dom brukar alltid lämna in bilarna så att nån annan gör den skiten men aja nu tjänade jag lite iaf..

Efter de så åkte vi hem till mamma och käkade tacopaj MUMS!!!!!! Skulle kunna äta det varje dag.. Sen kollat på Wallander osv, så ser alltid mina söndagskvällar ut föresten haha..
Hur som helst imorgon så åker vi till skolan vanlig tid, blir bäst så.
Nu ska jag sooova, puss heeej //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0