Malo Malo

Inte så bra uppdatering idag, förlåt för det. Har inte hänt speciellt mycket idag anyway..
Hur som helst imorgon är det avicii, börjar bli lite taggad faktiskt! Vi åker till Sthlm runt 11 imorgon jag,Felicia,Nathalie,cassandra & sebbe. Det var tänkt att vi skulle sova hos Felicia faster men dom är magsjuka så de blir inget med det men som tur är har jag världens bästa pappa som kommer och hämtar oss! Skönt är bara förnamnet..
Är just nu på väg hem, har varit hos Emelie och myst med min älskling Gustav, han är verkligen uuunderbar även om han är jobbig ibland, men vilken unge är inte det liksom ?
hörs senare kanske. Puss / emma
sexig bild va?? Oj vad jag bjuder på mig själv nu :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0