Duktig flicka

Nu har jag vart sjuuukt duktigt! Kom till gymmet lite efter 7 och slutade nu när dom stängde, så just nu står jag och väntar på bussen som går nästan utanför, niiice. Sprang på band i ca 1h sen cykla en halv timme sen tränade armarna och sist lite egen träning, sittupps osv.. Medans jag sprang så kollade jag på den där videon som alla pratar om.. de här har ju hållt på huuur länge som helst och de är många fler ställen i världen där det händer samma saker och ALLA vet om det här! Varför skickar vi inte pengar en gång i månaden t.ex eller gör allt för att hjälpa dom här barnen eller styrkorna som ska hitta han som ligger bakom de här! ist sitter folk och delar en video på Facebook,bloggar osv.. Men va hjälper det? Inte tror jag att ni som kollat på videon skickar pengar eller gör nåt annat för att hjälpa dom här stackars barnen ... Ni kollar på videon och sen delar den på Facebook?
Aja skit samma nu kommer min buss snart. Nu ska jag hem och käka fruktsallad ! MUMSSSS/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0