Why red?

Har precis målat naglarna.. De vart rött som jag nästan jämt har, rött eller chockrosa. Jag ser alltid brunare ut
Om jag har en stark färg på händer och tår . Tycker rött ser mer "sofistikerat" ut. Nu har jag lagom med träningsverk och är rätt trött, körde som sagt 40min på crosstrainern, 10 min cyklade jag så snabbt jag ba kunde, 15x3 på 3 olika redskap mage dåra, sen 45 min box med syster som vart boxningstränare förut. Va skit kul! Riktigt kul faktiskt så nu har jag och Emil bestämt att vi ska börja gymma tillsammans! Kommer dock dissa honom när jag skaffar mitt träningskort årskort på Actic, myyycket fräschare och snyggare där och då kan man dessutom köra motionssim och har tillgång till en pt läste jag , underbart! Mycket om träning nu inte alls kul att läsa om! Men men tro mig, de kommer inte bli mer av sånt! Nu ska jag försöka sova, ska ta min tablett nu så lär jag sova som en stock inom någon minut/kvart/halvtimme/timme/dygn .. Så godnatt då folket! Godnatt godnatt sov gott du med wolli wolli wolli nana niiiight goooood nana niiiight<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0