Uppsala City- like a baaaws

Jaha då var denna sega måndag avslutad. Började dagen med att försova mig, kom till skolan ca 40 min senare än vanligt.. (pappas fel dock).  Dagen bjöd på entrepenörskap på morgonen och sedan tyska på eftermiddagen, sjukt hur tråkigt tyska är! plus att vi har prov nästa vecka..
Sedan kom jag hem, hann äta lite fil innan axel skickade mail på fb och fråga om jag skulle med på en latte med honom, GRATIS. omg jag ba asså shiiet gratis är godare så jag skyndade mig ner till stan och vi satt på linné cafe o mådde bra och pratade på som vanligt. Sedan kände vi att det var dags för en rundtur runt uppsala, det va nice det med, lite motion, lite upptäcksfärd och fina/fula bilder också.
Åkte hem efter "rundturen" & pappa hämtade upp mig nästan direkt, vi åkte tillsammans hem till mamma, skyndade mig att plocka på mig lite saker och sedan åkte vi runt så att jag kunde köra ett tag, kanske körde 40 min eller så.
Nu sitter jag här och ska snart duscha, ska bli slajst!
GodNatt.
Ännu en underbar låt av min favvo. / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0