Sämst

Får inte gå i skolan på hela veckan, fått medicin som är Cp. Får inte köra bil,träna,gå i skolan osv bara ligga hemma & inte göra ett skit.. vill bara spåra och göra nåt kul men NEJ..
välkommen till
Emma Elisabeth Söderberg's liv.

Aja eftersom jag blir hemma några dagar så tänkte jag att jag ska göra nåt som jag alltid velat! Harry Potter maraton!!! Hur kul liksom ?! Jag har endast sett hela första filmen så det är dags att se dom andra (6)?
Så jag laddade ner alla filmer nu innan jag gick o la mig i sängen så att dom är klara tills imorgon! Tagga!!!
Vart fett sugen på godis när fellan la upp bild på det.... Men får väl be pappa köpa efter jobbet imorgon eftersom jag ska vara "sängliggandes" ........
Godnatt skit värld.
Bilder: 2 sista bilderna är från helgens chatroulette

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0