Mamma bjuder

Har fastnat i den där jävla mange bjuder, om jag inte går och sjunger den så går jag och nynnar på den.. OTROLIGT drygt eftersom låten är dryg haha.
Hur som helst så har jag färgat mitt hår blont haha den här gången på riktigt och ssatt till halv 2 igår natt och färga osv, Det vart bajsfult så fick gå runt med mössa hela dagen idag på stan med syster, not fucking ok såg ut som jag precis kommit ut från nån strålbehandling för cancer! Nu sitter bruna färgen i och ska snart gå och skölja ur den, men mamma lovade att jag skulle få gå till frissan och färga efter london så att jag får snygg blond till sommaren, HELT OK.
Mamma bjuder även på en londonresa på lördag morgon med emelie. Helt okej det med.
Har inte visat några bilder från nyår right(?!) Men det kommer, Felicia har mest bilder tror jag, men eftersom att frugan skiter i bloggen verkar det som så får väl (som vanligt) göran göra allt själv.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
// EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0