Hemma

Det var mig allt en fin text min älskade vän/fru har skrivit! Blir ju nästan tårögd! Men du får vänta på en text från mig till dig tills när jag orkar hehe.. Men kan förkorta det med 5 ord.
DU ÄR BÄST BÄSTAVÄN, LOVEYOU.

Idag ligger jag hemma o är sjuk, och ja jag är faktiskt sjuk på riktigt, mina lungor tror jag lagt av eller nåt, dom skramlar och jag får ingen luft typ. FÅR KÄMPA FÖR ATT ÖVERLEVA!!
sen har jag huvudvärk som heter DUGA, och min stackars nacke gör ont
& är TRÖTT!
Hur som helst så kommer min syster snart, hon har köpt med sig fikaa, mysigt! Alltid bra att vara sjuk i min familj, alla tycker synd om en & det vet jag hur man utnyttjar!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0