Godmorgon

Har precis vaknat och ligger just nu i sängen, eller jag har egentligen vart uppe en stund, gjorde kaffe som tar ca 1 min att göra så ligger i sängen och dricker kaffe.. Mamma köpte igår lite nya kapslar (till kaffemaskin, ni som inte vet vad kapslar är) och smaker så idag när jag är hemma från skolan ska jag prova alla! Idag kommer jag ta det lugnt då jag inte har sovit ens 1 minut inatt pga av ett enormt kliande på kroppen.. Ja Emma har skabb och har därför smittat mej, hej L.A eksem... haha nej jag skämtar bara, Emma är så otroligt hygienisk och fräsch när de gäller hennes rum.. Puss älskling! Vad jag har förstått är de inte alla som hänger med men såhär ligger det till.. Jag och Emma har varit bästa vänner enda sen första dagen i förskolan vilket alltså blir 11 år i år. Eftersom vi hängt ihop nästan varje dag i 11 år har folk börjat kalla oss att vi är som ett gift par, våra lärare, föräldrar och random människor på fester m.m som påpekar dom det, och ja eftersom dom anser att vi är som ett gift par så tänkte vi, vad är de typiska giftparisnart11årnamnen? Jo Göran och Karin .. Och eftersom Emma alltid vart den manliga utav oss, alltså hon sjöng tillexempel alltid i låten där killen sjunger och jag tog tjejen och kan få till en riktig mansröst om hon försöker (så jävla kul!).. Så blev Emma Göran och jag får heta Karin, men! Nej vi är inte tillsammans! Vi bara hänger tillsammans 24/7, vi får alltid höra att vi sitter ihop och ja det gör vi.. Vi är som .. Ja som.. Äh! Vi är som Göran och Karin ett jävligt annorlunda par men som alltid oavsett vad finns där för varandra! Vi har liksom alltid haft samma framtidsdrömmar och alltid haft samma humor och intressen. Vi har så otroligt mycket minnen tillsammans och jag älskar den människan mest av allt, så även om Göran kan verka kaxig som många anser att hon är så är de troligtvist bara för att du förtjänar det! Men om det är någon som ska ha varenda jävla pris som finns att vinna inom humorkategorin så är det emma. Göran & Karin intar London 2012 i sommar! Älskar dej bästis!
Ja de va min kärleksförklaring till min man. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0