God morgon

Har varit i skolan ett tag nu, började som vanligt 8.35. Vi har precis varit ute och spelat in en "film" haha med mig och mig som huvudroller, kan bli ganska bra faktiskt! kul kommer det garanterat att bli.
Har gjort en "sommar" lista på spotify som jag sitter och lyssnar på, sjukt vad jag längtar till sommaren. kunna vara ute hur länge man känner för, det blir aldrig mörkt,varmt,träffar mycket nytt folk,dricka varje dag och självklart Öregrund! ÅÅÅÅ snälla sommar kom nu!!
Idag ska hela familjen till Actic och träna, men dock ska alla på olika pass. Själv kör man spinning, så sjukt skönt det ska bli. Sen blir det bio med emelie och pappa, mysis. Vi ska se Hamilton.
Här är en skön låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0