2012

1. Killar som klätt sig stiligt på nyår. Stort plus!
2. 2012, känns som ett bra år! Utomlands med bästa i sommar & festa sönder!
3. Min Yaman lista på spotify, stört sköna reggaelåtar.
4. Fellans och mitt fyllekäk på nyår, helt jävla underbart!
5. Taggar redan fest i slutet av maj, älskar folk som blir +20, stört sköna fester dåju.
6. Sist men inte minst måste jag hissa att jag var inlåtst i forumgallerian kl 22 ikväll haha! Jobbade och vakterna hade glömt att dom inte skulle låsa, så fick sitta där inne i 20 min och vänta, ganska mys faktiskt.

 

1. Usch måste rådissa människor som blir helt förendrade beroende på vem dom är med.

2. Brunetter.. Sorry men sant, jag tycker blont hår är så sjukt mycket snyggare! frächt med mycket blonda slingor så det ser naturligt ut.

3. Lantisar, Usch aldrig mer "lantis" fester.. Dom är kul ibland men fuckno aldrig mer, mitt nyårslöfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0