What an arsehooole

Lite smått förbannad och skit sur sådär! Men de löser sig!
Har precis tagit en as skön dusch ska måla naglarna och kolla på någon film nu tänkte jag så håret och naglarna torkar, ska sen iväg till Emma för lite högtidsfirande, min packning kommer bestå av alkohol! Ska bli packad ikväll då jag inte druckit ett enda skit eller jo ETT glas vitt i lördags.. Kul?! De är sportlov i Uppsala just nu så det är helt ok! Inte för att vi egentligen bryr oss om det är lov eller inte.. Men ikväll blir de supa och deep girltalk med vin och cigaretter med Emma och min syster.. Behöver prata ut lite känner jag! Är så enormt besviken och ledsen men nu lägger jag det här rövhålet bakom mig! Usch att man ens särade på benen men vafan skit samma.. Haha! Nu ska jag gå och packa hörs senare! Puss! /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0