Sovit för länge

Hej hej!
Blivit lite dåligt med uppdateringen idag då vi haft lektioner som blivit "korta" på något sätt eller inte alls behövt använda datorn. Har just nu ganska precis vaknat och ska snart dra ut hårförlängningen men först fixa med lite plugg som måste fixas! Ska nämligen skriva tal på svenskan som ska vara klart tills nästa vecka tänkte skriva om tsunamin som jag var med i i Thailand blir nog bra! Sen ska jag även läsa igenom mitt s.k. "Dinner party" projekt som vi ska ha på engelskan imorn. Otrooligt onödigt och tråkigt enligt mig men så är det ju alltid med vår kära Susanne a.k.a engelskaläraren. Hon har så jävla tråkiga uppgifter så jag spy!
Nej nu ska jag börja köra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0