Rädd

 

Hej bloggen, de har inte blivit så mycket uppdatering idag men ska bli bättre i morgon eftersom vi är i skolan hela dagen då! Vi har även prov i sam.. INTE OKEJ. DE KOMMER GÅ SKIT!!!
men just nu bryr jag mig inte, kommer dock göra det imorgon menmen.. Det är ju trots allt typ som ett "test" ....
Vad har jag gjort ikväll då? Jo bloggen, jag har ätit,ätit och ätit.... Och kollat på tv. Seriööööst jag är så här nervööös, just nu är mat och gofika de bästa jag vet!!! Satt och åt tårta ensam, inte okej :( men alla skulle bort och mamma fyller år så vem fan skulle äta den tårtan liksom? Haha.... JAG ÅT SJÄLVKLART INTE HELA men en bit iaf, aja imorgon försvinner det nervösa (hoppas jag) får typ ont i magen av att gå o tänka på de här... Usch och jag tänker alltid det värst först!
Ska även gå till gymmet i morgon eftersom jag känner att jag ätit mycket den här veckan.....
En sak till! Fy satan va jag längtar till i helgen! Ska bara sitta hemma och njuta av att bara ha på mig mjukiskläder och ba nåt gott och en film!!!! MYYYYYYYS
Godnatt fuckers

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0