Our own way

Dagen har mest gått åt att ta bilder på mig själv, lugn lite halvt vill helt ok dag.. Förutom att när jag satt på 110 (en packad buss!) på g hem så är det en tjej som sitter på sätet framför mig, helt normal såg helt ok ut (inte på ett lesbiskt sätt, en tjej kan faktiskt se bra ut utan att man ska va kåt i en brud som typ kenza skit vacker tjej!) som kanske var runt 20års åldern, sitter brevid en kille i samma ålder skulle jag tro.. Så när hon reser sig upp för att gå av lägger hon av vääärldens rökare.. Visste inte va jag skulle göra.. Tyckte synd om tjejen för de flesta på bussen fick fram ett rejält leende på läpparna och lite fnitter.. Ja menar klart man drar lite på smilbanden men de är ju inte annat än mänskligt att prutta men åh lite kul var det.. Stackars tjej! "oj nej åh!" så sprang hon av bussen.. FYFAN!


Provade en rejält snygg röd kofta/kavaj från utklädningslådan i skolan snyyyyggg' haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0