Nej nu nåt jag inte braa!

HAHA! Nu är vi äntligen hemma hos min farbror där vi tänker decka gärnet! Emma "nåt" alderrig mer.. (direkt översatt till nykter svenska = nej nu mår jag inte bra, aldrig mer alkohol..)
Kvällen spenderades med 9 bögar och mej och emma, kul var det! Fan va härliga människor.. Mamman i mig är lite smått oroad över min och Emmas baby boy Jonas.. Sitter och ringer honom 24/7 men jag hoppas att allt är ok! Det har han sagt att det är iaf! Han drog vidare på ett äckligt fet jävla solna.. Han hitta också ett ragg som är 96 och suuuper gay vi vet att dom kommer ha kul inatt (med andra ord just nu, då klockan börjar närma sig halv 6! Hoppas han har kul! Själv får man sitta och torka mannen i mitt livs spyor mmm! PERFEKT SLUT PÅ LOVET..! Puss hbh = Hare Bra Hej! / felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0