My heart skips a beat

Jaha då var snart alla<3dag över, skönt det.
Har dock inte märkt av det så mycket men om man läser bloggar så dör man..
ÅÅÅÅ dö TÄNK nu om jag&felicia hade varit i London.. Då hade vi ju för fan gått ut och supit sönder på nån skön club och hittat någon där! (tror nog vi hade varit upptagna på alla<3dag men vafan man vet aldrig).
SKIT SAMMA nu lever vi i lilla uppsala..
Efter skolan idag gick jag hem till pappa & där bjöds det på gofika och godmat tillsammans med resten av familjen. Fick även reda på att mamma och pappa ska lägga ett bud på en lägenhet i morgon på kapellgärdet. Den va faktiskt jätte fin, stor också & super bra balkong. Hoppas vi får den!
Aja nu ska jag baka klart min tårta som jag bakat till mamma i morgon eftersom hon fyller år!
hahaha ja  jag vet att jag fikar 24/7 men vafan ska man göra på vintern då??
Från dagens film fotografering.
Skulle ju F*N inte banga på att sitta här idag, om han var världens gulligaste när jag va där
i januari, undra hur gullig han är på alla<3dag då :O omg.
HAHA kolla killen i bakgrunden, dog lite av garv. Men fan jag skulle inte banga på att
stå här idag,eller varför inte just nu.. ME <3 SHOTS
GODNATT/EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0