It´s friday bitches!

Jajamen, alla vet väl vilken dag det är? FREDAG! FREDAG!! FREDAG!!!
Känner mej dock as lodig! men ska hem till Emma efter skolan och fixa mej... Tur att vi har kort dag idag alltså!
Det är 18års fest idag men de sämsta är att de ligger åt helvete! - Typ, nej inte så farligt ute kanske, knivsta..
Men men, får se hur jag och Emma gör ikväll, jag skulle helst vilja gå på någon annan tror jag men hittar vi inget så blir det. Cassie anser att dom är helt tomma bakom pannbenet och riktiga bönder! MEn vafan! alltid trevligt med nya folk men nej får se hur vi gör. Den här lektionen hade man ju gärna sluppit. Har foto med Moud så in i helvete jävla tråkigt! men människan är ju helt slut så han ber oss att göra vad vi vill på denna lektion så ja, hade lika gärna kunna sova nu känner jag! Men ja du, han är ju dum.. Så detta är vad vi ska göra 2 v framåt på hans lektion.. KUL!
NEj nu ska jag sluta klaga och gå ut och ta en rök istället!
Fan upptäckte nu att jag måste vänta 20 min på de innan rasten kommer :(
Ska väl fortsätta ta igen lite från Sam lektionen igår så jag slipper gå på en hemsk buffertdag när alla andra är lediga. VILL HA KAFFE säger som vår lärare Jonas - Jag kommer snart utveckla en hög grad av ADHD om jag inte får mitt JÄVLA KAFFE SNART! älskart!
Lilla gumman kolla på klockan de är dags för en rök nu tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0