Goodnight peeps

Sov inte ett skit igår natt, låg bara och kolla på klockan och räknade ut hur många minuter mer jag kunde sova.. JAG VET JAG ÄR TIDSOPTIMIST och vet å gudarna allt vad jag är.. Min älskade syster har räknat ut att enligt henne är jag sjuk i huvet, jag har 4olika tabletter jag måste ta direkt när jag vaknar annars äre kört, måste va på g till bussen 38 min över annars är jag 100på att jag missar den och sen måste jag alltid smörja in mej efter jag duschat annars känner jag mig skabbig... Haha älskar att jag är sån! It what makes ME ME! Skojaa.. Men nej nu ska jag glo vidare på tv och förhoppningsvis snart sova... Hörs imorn puss! /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0