Dåligt Dåligt Dåligt

Fan skärpning till oss, Otroligt dålig uppdatering. Men vi får tänka att det är ju faktiskt lov och då orkar man inte sätta sig vid datorn direkt, eftersom blogg.se appen inte funkar så ofta!
Hur som helst, snabb prat om veckan nurå;
Måndag: mys krök med vännerna, spel vin osv
Tisdag: Krök hos mig.
Onsdag: Åkte hem till Felicia och chillade där hela dagen/kvällen.
Torsdag: Middag med familjen sedan åkte vi till jonas(jag&felicia)spelade spel och goffa lite, sedan vart det att supa lite, standard.
Fredag: Vaknade upp runt 12 hemma hos jonas, käkade frukost. åkte hem runt halv2.
Sitter just nu i soffan och kollar på film och käkar fruktsallad. Får se vad som händer ikväll, just nu är jag ganska seg och trött men aja blir nog att festa ikväll.
byebye
Bilder från veckan kommer senare, har inte lagt in dom än.



bild på mig och irfan på maskeraden i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0