Dance with me tonight

Nu blir det att hoppa in i duschen lite snabbt sen sova!
JUSTEE måste berätta så hääär läskig sak!!
Hade ju sovmorgon till halv 1 idag, hur som helst så skulle jag iaf upp halv 11.
Vaknar av VÄRLDEEEENS smäll, och då menar jag liksom typ BOMB SMÄLL! jag bokstavligen SKET i brallan! fyfan har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, trodde det var Alqaida.. (jag skojar inte)
Lät precis som en bomb som kom flygande och sedan slog i marken.. Så jag sätter mig fort som fan upp i sängen och kan knappt andas så rädd va jag! Men sen hörde jag några varnings syrener och då fattade jag att det var utanför mig som dom hållde på att spränga på vägen för nåt arbete..  IDIOTER.
Hehe lite kul att man inte äns kan väcka mig med varnings syrener, haha svåår väckt brud.
Men nu ska jag gå & duscha.
Godnatt puss hej.


Jag & min älskade syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0