Holding on.

Hej.
Orkar inte skriva allt som hänt under dem dagarna jag ej bloggat men har inte hänt något speciellt direkt. 
Nu har felicia åkt till Thailand och jag är helt förstörd. Fyfan det har inte ens gått en dag och jag kan grina åt alla låtar som vi sitter och sjunger till hela tiden, det va tomt utan henne vid min sida idag.
Varje gång jag hör love is easy med mcfly får jag tårar i ögonen..
 
Åkte hem till ellan idag och hon va jätte nere, så försökte få henne på bra humör men tror nog jag gömde mina egna känslor vilket jag ör världsmästare på. Vi satt och drack vin, fick god mat och hon hjälpte mig även med svenska gramatiken som är prov på imorgon, men vet ni vad jag kunde inte bry mig mindre just nu.
FYFAN va jag vill KRAMA om felicia nu nu nu.
 
Åkte hem till nathalie och åt middag och även där pluggade jag på gramatiken och nathalie hjälpte mig. 
Fyfan kommer inte ha livskraft i morgon, jag är verkligen beroende av att ha felicia vid min sida varje dag, vill skratta med henne. Nu gråter jag!!! Fyfan, åh vill att hon ska va hemma nu!!  och ni som tror att jag överdriver har fan inga bästavänner för då vet man exakt hur jag känner :(( / EMMA
 

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Aaaw :( Jag får typ ont i hjärtat av att läsa de här! Blir också ledsen för att ni är ledsna :(((( VI KAN MYSA MASSA EMMA OCH GRÅTA I VARANDRAS ARMAR ♥

2012-12-14 @ 15:06:27
URL: http://fanticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0