sharåå

va glad jag blir att felicia håller bloggen vid liv!
BRABRABRA fest låt som las upp idag.
dagen rullade på som den alltid gör, börjar varje dag 8.35 och slutar halv 4.. ganska dryga dagar men ändå skönt.
säger som fellan sa förut, vi har den mest omognaste klassen på JB! illa illa illa....
Idag var man även hos rektorn och pratade om att jag använder mobilen för mycket på lektionerna.. Så på måndag ska jag få en stressboll som jag ska klämma på när jag känner mig okonsentrerad. (HAHAHHA)
Men jag menar helluuu liksom, ör man övertaggad till helgerna så är man, inget man kan göra åt! partyparty!
blir nog sängen snart, men först ska jag lägga in lite niceiga låtar på mobilen. bl.a
http://www.youtube.com/watch?v=uRSDvucyy1M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0