S L I T N A

rubriken säger allt... ska fatta mig kort, sen ska jag sova! Fredag: Vi började med att föra hemma hos Kissan,Sedan åkte vi in till stan och mötte upp Cepand,Gabbe och Olivia, Vi drog tillsammans vidare till en stundentkorridor fest i Flogsta. SATANS så kul vi hade! gratis vin(chateu the flogsta)haha. Pratade med folk från alla möjliga länder, Norge,Finland,Spanien,Colombia,Ireland, Mycket trevligt! Men tyvärr så slutade kvällen ganska tidigt, redan vid halv 1 så drog felicia och jag hem haha då hade vi druckit alldeles för mycket! Lördag: Vi började kvällen hos Felicia alla tjejer, caroline,emma,cicci,jag och felicia. Vi satt och prata och drack, mycket mysigt! Sedan drog vi vidare till den största idioten och fegaste människan i världen. Miss L.A :):):) alla spårade där, misshandel osv. Söndag: bakis som fan men vi körde dag 3! Ellan kom hem ca halv 1 på natten så då började vi köra igen! det vart mer dricka än väntat.. Men shit så kul vi hade!! vart mycket klassiska låtar,vi gick väl o la oss någongång vid halv 5- 5. så vi körde i ca 5 timmar haha. blir bilder från helgen i morgon, orkar inte ladda upp alla nu. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0