Leave the World behind

nej men hallååå. Seg söndag morgon.. skulle kunna sova hela dagen men nej det kan man inte,Ska snart ner på stan och köpa present till mig själv eller min syster har kommit ner till uppsala så hon ska köpa present till mig men jag ska välja ut vad jag vill ha! och jag vet EXAKT vad jag vill ha GANT! <3
Jag har blivit förkyld nu till lovet.. MINUS till det!
Helgen har vart bra! i fredags var det masskerad och vi va svenska landslaget! vi tjejer hade skit kul, men stället vi drog till spårade runt kl 11 så det var bara att ta tåget hem.. Felicia hoppade av i storvreta, jag och kissan fortsatte våran kväll runt i uppsala, haha kul hade vi och träffade lite nya kompisar!
bilder kommer senare för nu måste jag fixa mig och gå ner på stan.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0