lååång lov

nej men hallå.
Idag är det bara onsdag, men vi får höstlov om ca en timme!
eftersom vi får höstlov så tidigt så innebär det att det måste firas och det är precis va vi ska göra! Ikväll kommer Kissan och sover hos felicia, så vi ska äta gott dricka lite aaah... blir nog mysigt, men får se om jag sover hemma eftersom att halv 9 i morgon bitti så ska jag ha samtal i skolan, så blir därför närmare för mig om jag sover hos pappa som bor i stan så slipper man gå upp skit tidigt!
På fredag så ska vi på maskerad! kommer blir så sjukt kul, tänker typvärr inte säga vad vi ska klä ut oss till men det får ni se senare :)
Nu ska jag arbeta vidare med det jag håller på med, vad nu det är...
Här har ni en riktig roxanne! Vi har världens skönaste krökar vän fan!
http://www.youtube.com/watch?v=ljHYLl1aXoc&feature=related
nej men hallå.
Idag är det bara onsdag, men vi får höstlov om ca en timme!
eftersom vi får höstlov så tidigt så innebär det att det måste firas och det är precis va vi ska göra! Ikväll kommer Kissan och sover hos felicia, så vi ska äta gott dricka lite aaah... blir nog mysigt, men får se om jag sover hemma eftersom att halv 9 i morgon bitti så ska jag ha samtal i skolan, så blir därför närmare för mig om jag sover hos pappa som bor i stan så slipper man gå upp skit tidigt!
På fredag så ska vi på maskerad! kommer blir så sjukt kul, tänker typvärr inte säga vad vi ska klä ut oss till men det får ni se senare :)
Nu ska jag arbeta vidare med det jag håller på med, vad nu det är...
Här har ni en riktig roxanne! Vi har världens skönaste krökar vän fan!
http://www.youtube.com/watch?v=ljHYLl1aXoc&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0