Skolan som vanligt...

Jaha, skola idag igen då..
Vi fick nyss VÄRLDENS utskällning av en arg gammal tomtepappa..
Det är nämligen så att där vi går i skolan ligger de också ett dagis runt om.
Jag och emma står och röker utanför ett fönster till dagiset, pappan kommer runt hörnet och säger med arg röst
"FAN va bra att ni röker här! Skit bra förebilder!!"
Jag - "Men herregud..."
Pappan - "JA dom är ju faktiskt 5år ställ er och sälj ciggen till dom också! Dom är ju faktiskt 5 då är dom ju rökfärdiga eller hur?!"
Då hade jag fan lust att skrika tillbaka "Ah men vilken jävla idiot du är, du kanske inte borde placera ditt barn på det här dagiset då eftersom det är ett gymnasium brevid, dessutom är vi 18 år och (gör som sneamannen) röker vartfan vi vill... (Det är nämligen inga skyltar här utanför där det står att det är förbjudet att röka).
IDIOT går han med ögonbindel på sitt/sina barn när han går på stan då också eller?! JA han gjorde mig lack!
(Nej vi är inte 18, men eftersom de är ett gymnasium går de folk som är 18år här och osm får enligt lagen röka...) orka att jag ens skrev det....
Näeh nu äre slut på de aggresiva inlägget.
Nu sitter vi i skolan i och har medialektion, ska strax visa upp våra ljudfiler.. Har remixat låtar/ljud osv. Själv har man ju gjort en fet remix på 'Avicii.. Som vi snart ska se! OPPPAAAA! Taggad till tusen även fast det är ca. 3 månader kvar..
Bara börja ladda upp med spriten för att det ska räcka! åh najs!
Snart kommer det ett till inlägg för att göra topp 10 brittiska män/killar..
Pussss
Hit åker vi i Sommar jag och Emma.. SUNNY BEACH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0