Nu är man trött...

Om man sitter och lyssnar på alla mcfly låtar på spotify.. hahahahahaha.
Snaaaaart skrivit klart hälsodagboken SKÖNT!!! Nu är det bara "tidningsgrejen" och min egen hälsodagbok kvar.. Kommer få sitta uppe HELA natten, seriöst..
Och i morgon ska man ta id kort och gå till banken vid halv 12(!!!!!) jag kommer ju ha påsar underögonen som heter duga, sen måste jag skynda mig hem igen, packa och skicka in den här skiten eftersom jag inte vet vart jag ska skicka det. och kommer säkert skriva i morgon också eftersom jag kommer knappast palla sitta vid datan och skriva till typ 4.. Jag har redan suttit i 3-4 timmar........ INTE OKEJ.
mysis låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0