Måndag 5 December

hejhej, förlåt för min(emma) URDÅLIGA uppdatering..
men nu är jag back igen, ska bli bättre. Har precis haft tyska prov, sug min kuk (om jag hade nån) va dåligt det gick! fick tillbaka provet nästan direkt efter och fick ett stort F. kul...
aja, hatar tyska så orka bry sig. im back next year.
Som sagt lördagen vart ganska lyckad faktiskt. träffade massa nytt folk, ganska sköna folk faktiskt. BRA KVÄLL! tack mina fina tjejer.
På lördag blir det RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ med foket i åker, lokalfest med dom skönaste grabbarna i sverige.
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!
här är lite av mina blider som jag tog i helgen. enjoy :)
min mobil åkte inte upp på festen vi va på men ska sno lite bilder från fellan och cassie så kommer även dom upp!
fellan hade några bilder på hennes inlägg från festen så det va allt från mig.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0