fuck norwegian

SHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BLOGGJÄVEL.
tänkte göra fetaste dissen nu.
NORWEGIAN
DAGEN FETASTE DISS NÅGONSIN GÅR TILL NORWEGIAN. SÄSTA JÄVLA BOLAGET NÅGONSIN, DOM ÄR BILLIGA MEN SÄMST SÅ FÖRSTÅR VARFÖR PRISET ÄR LÅGT.. DOM VAR 2 TIMMAR SENA NÄR VI SKULLE TILL LONDON, DOM DISSA MIG NU NÄR JAG SKA FLYGA TILL UMEÅ, DOM DISSA ,MIG!!! MISSADE PLNET PGA AV DOM.
DAGENS RÅD : FLYG INTE MED NORWEGIAN.

sitter just nu i launchen på terminal 4, eftersom man har världens bästa vän som fiar allt, hennes syster jobba här förut så hon kände npgon som jobba här så jag fick komma in, världens bästa <3
Mitt plan lyfter iaf 21.10 så kommer sitta här ett tag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0