6 Dagar Kvar Till Julafton

Och jag undrar varför jag valde att vara nykter och sitta hemma ikväll?! Sista helgen innan julafton?! Va i helvete tänkte jag med? Den lilla procenten av min hjärna som säger att jag bör va nykterist talade.. Antar att den kommer fram då man varit sjuk och nere hela veckan .. Hm.. Aja just nu ligger jag och försöker intala mej själv: " man kan ha en lugn lördagskväll ibland, det är okej.. Man måste inte festa varje helg", mitt svar på dessa tankar är enkelt.. JO DET MÅSTE MAN! Men men nu är de som det är.. Hoppade nyss in i duschen så too late för att fixa sig och dra ut nu, även fast man fått flera sms om att man måste va där och "visa hur man festar på riktigt!" jag känner mej som en liten festgud med massa lärjungar runt omkring som jag och "Göran" måste lära upp! Jaja vi kommer nästa gång, vi lovar! Imorn blire som mannen i vårt äktenskap nyss sa, Thuns med syster och Louise .. Måste införskaffa mej något nice! Och det stället har blivit något utav en tradition att åka till innan jul, mysigt! Vi hörs senare! Puss!
Ps: ta några shots/glas/bira för oss stackars arma nyktra denna underbara 4advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0