100 % nykter

Rubriken säger allt. Jag är 100 % nykter...
Aja skit samma ibland får man ha chill lördagar.. Nej nu ljuger jag.. FYFAAAN så tråkigt jag har!!!! jag sitter och skriver massa jävla skit till skolan!!! fml fml fml fml fml
Sitter och pratar med en åkeeer kille, det verkar va lika jävla dött där..
usch aldrig mer.
Kan väl ta och berätta om min dag då.. Åkte med pappa till sthlm eller aa kista gallerian först, åkte väl dit runt 12, kom hem runt 6-7. Fick med mig lite saker hem,mest julklappar men även saker till mig själv som papi bjöd på. Gick även på en bra resturang med GOD mat. Vi hade roligt, vi är som bröder till döden pappa o jag <3
Morgondagen bjuder på att umgås med felicia och ellan eftersom vi åker till thuns och shoppar lite haha. och även match på kvällen, fml igen.
Ska fortsätta skriva på mitt jobb till skolan ett tag till nu, ha det bra! Och till er som är ute och spårar I KVÄLL KÖR NI ALL IN OCH HAR FÖRBANNAT JÄVLA KUL! LOVA MIG DET!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0